Powered By Blogger

יום רביעי, 7 בדצמבר 2011

הלוואות בנקאיות


הלוואות בנקאיות –
הלוואות בנקאיות הינן הלוואות אשר ניתנות על ידי הבנק עבור הלקוח. כל בנק יש לו את הנהלים הפנימיים שלו אשר דוגלים במצבים בהם ניתן או לא ניתן לחילופין להעניק הלוואות בנקאיות עבור אותו לקוח.
לכל לקוח בבנק יש דירוג אשראי, דירוג שבו הבנק יכול להסתכל על המאזן הכולל של אותו לקוח באשר להכנסות קבועות והוצאות קבועות, הכנסות והוצאות משתנות ושוטפות, גובה ההלוואות בחשבון, גובה החזר כרטיסי אשראי בחשבון, באם לאותו לקוח יש עירבונות כל שהם לדוגמא קופות גמל, קופות חיסכון או קצבאות כאלה ואחרות מביטוח לאומי וכן הלאה. כל הדברים הללו הם קריטריונים חשובים עבור הבנק בבחינת השאלה – האם אותו לקוח זכאי או לא זכאי לקבל הלוואה בנקאית.
כאשר לקוח זקוק לקבלת הלוואה בנקאית לעיתים הבנק יכול להעניק לו תשובת ביניים – הוא יכול לבקש מהלקוח להמתין עד כי ייכנסו משכורות נוספות לחשבון והחשבון יהיה יציב יותר, לחילופין הבנק יכול להציע ללקוח חלופה כל שהיא בין אם זה פריסת אובליגו בחשבון על מנת לקטון ברמת החוב לבנק ועל ידי כך לצמצם את חובותיו אל הבנק, הבנק יכול גם להציע ללקוח להגדיל את המסגרת בכרטיס האשראי או בעובר ושב של הלקוח, הבנק גם יכול לאשר קבלת הלוואות בנקאיות עבור אותו לקוח אבל בגובה שונה ממה שהוא ביקש לראשונה בתור פשרה על מנת להבטיח את ההחזר מצידו של הבנק ולאשר ללקוח את מה שהוא זקוק לו מצידו השני.

היכנסו כבר עכשיו לאתר האינטרנט של גלובס קפיטל על מנת לקבל מידע נוסף אודות הלוואות בנקאיות והלוואות מסוגים שונים. באתר של גלובס קפיטל תוכלו לקבל מידע נרחב אודות שירותים פיננסיים שונים עבורכם, היכנסו עכשיו כדי לקבל כל המידע שאתם צריכים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה