Powered By Blogger

יום חמישי, 15 בדצמבר 2011

הלוואות לכל מטרה



אולי עכשיו החלטם לצאת לטיול, או אולי בחרתם לשפץ, אולי בכלל אתם צריכים לכסות את המינוס?
כל סיבה כאן היא סיבה להלוואה. הלוואה לעיתים נשמעת מילה מפחידה אך בחישוב נכון וטוב היא יכולה להיות הקלה גדולה ולעיתים גם הצלה.

שוק ההלוואות

בניגוד לאסוציאציה הראשונה שעולה לכם בראש במילה הלוואה, שהיא בנק, יש המון חברות חיצוניות שנותנות הלוואות לכל מטרה. כולנו הגענו למצב בו הלוואה יכלה להציל אותנו. חתונה היא מצב קלאסי לעניין וגם לימודים.
הלוואות בבנק הן הלוואות שיותר קשה להשיג מאחר שהבנק לא רוצה לקחת סיכונים מיותרים על לקוחות שלו. בנק תמיד רוצה להיות, ולרוב גם יהיה, בצד הבטוח.  לכן תאלצו בבנק לתת ערבונות וערבים ולקבלת הלוואה.
בניגוד להם החברות החיצוניות במשק מוכנות לקחת סיכון גדול יותר על הלקוח ונותנות לו הלוואה לכל מטרה ללא ערבים. אך שימו לב, בנתינת הלוואה כזו תיבדק היסטוריית האשראי שלכם ואם חשבונכם אינו מוגבל. חשבון עם היסטוריית אשראי לא בטוח יקבל הלוואה וחשבון מוגבל כמעט בטוח שלא יקבל הלוואה. חיסרון בולט בהלוואה כזו היא הריבית שתהיה גבוהה יותר מהבנק.


אם החלטתם ללכת על הלוואה דרך חברות חיצונית התייעצו עם אנשי המקצוע של החברות המציעות הלוואות. וודאו כי אכן מדובר על כלכלנים מנוסים ולא סתם אנשים שאינם מבינים כלום בכלכלה. גלובס קפיטל תעניק לכם ייעוץ על ידי טובי הכלכלנים העומדים לרשותנו ותעזור לכם למצוא את ההלוואה המושלמת לכם.
בנוסף חשוב מאד לבדוק כמה בדיוק עליכם להחזיר בכל חודש שלא יהיו הפתעות. הריבית תהיה כמעט תמיד צמודה לפריים- זוהי ריבית אותה קובע בנק ישראל- ויוסיפו לה כמה אחוזים. הכל בהתאם לחברה ויכולת המיקוח שלכם. בררו בדיוק מהי הריבית וקחו בחשבון שהפריים משתנה מדי פעם ולכן גם הריבית על ההלוואה.

למה גלובס קפיטל

ובכן אנו חברה אמינה ביותר בעלת מוניטין רב.  רבים לקחו אצלנו הלוואות לכל מיני צרכים ויצאו מרוצים. התאמת ההלוואה ליכולות ולצרכים שלכם היא עיקר דאגתנו. הצוות שלנו מורכב מאנשי ביטוח, רואי חשבון, עורכי דין וכלכלנים. כולם מוכשרים במקצועם.    

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המאמר שלכם על הלוואה לכל מטרה, בזכותו חיפשתי בצורה ממוקדת מקור להלוואה מסויימת וידעתי כיצד לסנן את הלא רצויים ואיך לבדוק שהמקום באמת אמין, תודה רבה!

    השבמחק